niedziela, 10 marca 2013

Książka : "Słodki świat Julii" S. A. Allen


Słodki świat Julii - Sarah Addison Allen„Podobno przyznałaś się, że pieczesz ciasta z mojego powodu... Julia zawsze zostawia szeroko otwarte okna, kiedy piecze ciasta. Słodkim aromatem wypieków stara się zagłuszyć cierpkie wspomnienie nieszczęśliwej miłości i przyciągnąć do domu przyjaciół. Sawyer już od dziecka nie mógł się oprzeć magii tego zapachu. Powiedział o tym Julii tuż przed tym, jak złamał jej serce. Teraz pragnie ją odzyskać. Czy to możliwe, że ciasta, które Julia wciąż piecze, świadczą, że ona nadal pamięta o tym, co ich łączyło? Czy to uczucie da się jeszcze ocalić?
Muszę przyznać, że ta książka wciągnęła mnie bez granic. Nie mogłam się wręcz od niej oderwać. Ta opowieść ukazuje nam historię dwóch zagubionych kobiet, za którymi ciągnie się przeszłość. Dostrzegamy niesprawiedliwość losu, który w każdej chwili może się odmienić. Na pewno warto przeczytać tą książkę, ponieważ pozostawia w nas wiele pozytywnych emocji. Jedyne co może razić to baśniowy wątek, za którym ja osobiście nie przepadam. Nie nastawiajcie się również na jakieś odkrywcze przepisy na ciasta i ciasteczka, ponieważ tego tutaj nie znajdziecie. W każdym razie miło spędziłam dzisiejszy wieczór z tą książką J Przede wszystkim marzę, żeby otworzyć okno i zacząć piec przepyszne ciasto, a jego zapach niech unosi się delikatnie nad miastem… Polecam…
Ocena: 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz