piątek, 22 marca 2013

Bruschetta


Składniki:

ü  Bagietka/chleb/bułka
ü  Zioła do sałatek (bazylia, marchew, koperek, cebula, natka pietruszki, szczypiorek, pasternak, majeranek
ü  Ząbek czosnku
ü  Pomidory (ja użyłam pomidorków koktajlowych cherry)
ü  Parmezan
ü  Masło
ü  Sól, pieprz

Jak zrobić?

Zaczynamy od pokrojenia bułki. Ja zrobiłam z jednej połówki dwa prostokąty. Następnie posmarowałam cienką warstwą masła. Dalej zapiekamy je lekko w piekarniku (nie do końca zapiekłam je tak jak trzeba, ale byłam zbyt głodna:p). Kolejnym krokiem jest pokrojenie pomidorów w drobną kostkę. Gdy już to zrobimy dodajemy zioła, sól i pieprz. Układamy przyprawione pomidorki na bułce i posypujemy startym parmezanem.). Można przystroić bruschetty świeżą bazylią. Ja niestety jej nie miałam. 
No i gotoweJ wspaniała przystawka..  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz