czwartek, 16 maja 2013

Szaszłyki z kurczkiem, kiełbasą i cebulą



Składniki ( 4 szt.) :

ü  ½ laski kiełbasy wiejskiej
ü  1 pierś z kurczaka
ü  1 duża cebula
ü  Patyczki do szaszłyków

Marynata:

ü  Łyżka jogurtu naturalnego
ü  Przyprawa do kurczaka po staropolsku
ü  Papryka słodka
ü  Sól

Jak zrobić?

Zaczynamy od pokrojenia piersi w kostkę . Następnie marynujemy ją powstałą marynatą z połączenia jogurtu, przypraw i soli. Odstawiamy najlepiej na noc. Następnego dnia kroimy kiełbasę i cebulę w talarki. Nadziewamy na patyki do szaszłyków w kolejności pierś, cebula, kiełbasa. Postępujemy tak do momentu zużycia wszystkich składników. Grillujemy. Ja osobiście na początku smażyłam na patelni, a później dopiekłam w piekarniku, bo nie chciały mi się dosmażyć. Przepyszne szaszłyki, aczkolwiek nie byłam tego taka pewna z tą eksperymentalną marynatąJ Na szczęście wszystko się udało, bo zaprosiłam R. na obiad..

SMACZNEGO! 

2 komentarze:

  1. Ależ mam teraz ochotę na takiego szaszłyczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ten pomysl mogw wyprobować jutro -tylko skoczyć jeszcze do polskiego sklepu po kiełbaskę i gotowe w pare minut będzie

    OdpowiedzUsuń