wtorek, 14 maja 2013

Program : Ugotowani


W każdym odcinku czwórka nieznajomych z jednego miasta spotyka się przy jednym stole. Każdy z nich przygotowuje kolację według własnego pomysłu, otwiera swój dom na nieznane i wystawia się na brutalne ostrze krytyki. Zwycięża ten, komu uda się oczarować gości najlepszą kolacją”




Polecam wszystkim ten program, szczególnie tym osobom , które uwielbiają gotować. Co niedziele staram się podglądać zmagania uczestników z nadzieją, że zrobią ekstra kolację dla przybyłych gości. Nie ukrywam sama chciałabym wystąpić w tym programie, ale może nie teraz.. Na pewno za jakiś czas, aż podszkolę się w gotowaniu:) dużo nauki przede mna.. Za każdym razem wyobrażam sobie co ja bym przygotowała na taka kolację i jak bym ją zorganizowała... Nie oszukujmy się próby mamy za każdym razem, gdy przychodzą do nas goście. Tyle, że wtedy mamy mniejszy stres, ponieważ nie widzi nas pól Polski. Wyzwanie jest na pewno:) Muszę przyznać, że jest to program, który wyróżnia się na tle innych...:) POLECAM..

Ocena: 10/10

1 komentarz:

  1. Ja nie polecam tym osobom, które uwielbiają gotować. Ekipa Ugotowanych była u mnie na "rekonesansie". Żeby była jasność - nie zgłosiłem się, mieli moje namiary z redakcji MasterChefa, zadzwonili i zapytali czy mogą przyjechać, bo szukają uczestników. Od progu powiedziano mi, że nie jest to program o gotowaniu. Potem ekipa stwierdziła, że moje mieszanie jest zbyt czyste i sobie poszła.

    OdpowiedzUsuń