poniedziałek, 13 maja 2013

Surówka z pora



Składniki:

ü  1 por
ü  1 jabłko
ü  3 łyżki majonezu
ü  Sól, cukier

Jak zrobić?

Myjemy pora, odcinamy korzenie oraz ciemnozieloną część. Kroimy w pół plasterki. Następnie myjemy jabłko, obieramy i ścieramy na grubych oczkach tarki. Mieszamy pora z jabłkiem. Dodajemy majonez. Mieszamy. Doprawiamy do smaku cukrem i solą. 

GOTOWE! J

PS. Jak widzicie dzisiaj obiad prawdziwie studencki. Kotleciki miałam z wałówki od MamyJ wystarczyło jedynie zrobić surówkę. Surówka z pora jest moją ulubioną. Wyszła mi pyszna, ale u Mamy jakoś wszystko smakuje inaczej, lepiej. Do obiadku zrobiłam super kawkę z spienionym mlekiem i polewą tiramisu. Mmmm…. Umilam sobie ten poniedziałek 13go:p Na deser serniczek z rosą <3 również zrobiony przez Mamę…J Żyć nie umierać…

 Miłego popołudnia Wam życzę….






2 komentarze:

  1. ja dodajesz jeszcze jajko na twardo <3 mniam.
    www.cookplease.blogspot.com omlet jagodowy zaprasza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie i zdrowo,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń