poniedziałek, 9 września 2013

Kulinarna ramówka na jesień ( :

Co oglądam w tym sezonieJ:

1.       Masterchef -> zdecydowanie mój nr 1 ! „oddaj fartucha!”;p

2.       Ugotowani -> obejrzałam dzisiaj pierwszy odcinek nowego sezonu. Nie porwał mnie tak jak poprzednie sezony. Mam nadzieję, że pozostałe odcinki będą lepsze;)

3.       Przepis na życie -> 1 sezon uważam za najlepszy. Może warto już pomyśleć o zakończeniu? Czekam na rozwój wydarzeń…

4.       Kuchenne rewolucje -> co tu mówić ( : sens fajny, lecz za dużo dramatów.   

NOWOŚĆ:


TOP CHEF -> zapowiada się bardzo ciekawie. 14 zawodowych kucharzy będzie walczyło o zostanie TOP CHEF'EM. Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać pierwszego odcinka!!

1 komentarz:

  1. Ja bardzo jestem ciekawa top chef, bo jak na razie uważam że polsat ma ciężką rękę do programów rozrywkowych i znacznie lepsze są tvn-owskie. A jednak pomysł na program top chef który polsat zaadaptował bardzo mnie interesuje. Ciekawa jestem czy sam program będzie lepszy od masterchef.
    Zapraszam do udziału w konkursie : http://myszkagotuje.blogspot.com/2013/09/imprezowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń